Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] wiązka abs i czujnika klocków hamulcowych

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] wiązka abs i czujnika klocków hamulcowych

    diablojarek, Jarku co to za OZ masz daj cos na PW

  • #2
    [O2] wiązka abs i czujnika klocków hamulcowych

    Witam pytanie wiązka przewodów czujnika ABS i czujnika zużycia klocków hamulcowych skoda octavia II wypadła z zaczepu wisząc urwał się z wielkim bólem polutowałem i zaizolowałem i tu moje tytanie myślę że ta prowizorka długo nie pociągnie czy ktoś wymieniał całą wiązkę ona gdzieś znika w zakolu i gdzie to idzie ?

    Komentarz


    • #3
      wiking, odezwij się do kolegi kowal2002 - ostatnio przeprowadzał reanimację czujnika klocków u mnie
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz


      • #4
        wiking, wiązka wchodzi do głównej wiązki elektrycznej i potem czujnik ABS idzie do modułu ABS a czujnik klocków do zegarów. Jeśli jest jak połączyć te zerwane przewody ( w razie czego delikatnie przedłużyć, dać wodoodporne termokurcze z klejem i na całość jeszcze taśmę samowulkanizującą ) to ja bym tak zostawił. Podłączenie nowej ori wiązki oznacza rozpruwanie głównej wiązki co nie jest proste i potem może powodować gorsze problemy ( typu przecieranie się przewodów gdzieś "po drodze" a znalezienie tego to usterki to masakra ).
        Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
        Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

        Komentarz


        • #5
          Witam dzięki za odzew polutowany kabelek jeszcze działa , ale jak myślę o zimie i lodzie w zakolu to nie pociągnie długo chyba

          Komentarz


          • #6
            wiking, nie szukaj problemów tam gdzie ich nie ma :-)

            Nic nie stoi na przeszkodzie, by:
            - ściągnąć nadkole plastikowo - włókninowe
            - załamać się stanem blachy pod nim
            - przedłużyć nowy przewód tak, by Twoje łączenie zostało całkowicie osłonięte nadkolem i by jeszcze przewodu do klocka hamulcowego starczyło
            - złóż wszystko tak jak było na początku i ciesz się działającym sygnalizatorem

            (nie jestem pewien - nie pamiętam, czy aby nie schować łączenia wiązki oryginalnej z Twoją nie będziesz musiał jakiś większych sztuczek robić, ale wszystko jest do ogarnięcia.)
            Pozdrawiam, Robreg.
            ----
            furmanka.blogspot.com fan ;-)

            Komentarz


            • #7
              Panowie lutowany przewód jest przy samej pękniętej kostce od czujnika klocków hamulcowych nowy przewód kupując jest jak wiecie z dwóch kostek , druga abs i dalej idą za zakole i jak to pęknie to obawiam się ze nie dam rady polutować drugi raz więc pytam co mnie czeka po zdjęciu zakola da się to samemu zrobić?

              [ Dodano: Wto 23 Wrz, 14 19:39 ]
              Link tak to wygląda nowe

              Komentarz


              • #8
                skoro masz przewód uszkodzony przy samej kostce, to czym się przejmujesz? masz go przedłużyć o ile? 2-3cm?

                Jeśli polutowałeś to we właściwy sposób, nie będzie żadnych problemów, a gdyby nawet się pojawił fałszywy sygnał, zawsze możesz polutować to ponownie (do oczyszczania skorodowanych przewodów podczas lutowania polecam roztwór chlorku cynku (IV) ZnCl2 - po jego użyciu wszystkie elementy w okolicy trzeba opłukać ciepłą wodą, bo ZnCl2 powoduje korozję)

                [ Dodano: Wto 23 Wrz, 14 20:18 ]
                będzie to mniej kłopotliwe niż próba wymiany wspomnianej wiązki.
                Pozdrawiam, Robreg.
                ----
                furmanka.blogspot.com fan ;-)

                Komentarz


                • #9
                  Kolego nie rób sobie sztucznych problemów. Jak polutowałeś i dobrze zaizolowałeś to jest jak oryginał i nic więcej nie musisz robić.

                  Komentarz


                  • #10
                    wiking, jeśli kostka pękła, to prawdopodobnie będzie się do niej dostawać woda. Najłatwiej będzie wymienić kostkę ( ok. 10 pln ), dać nowe piny z przewodami ( uszczelki przewodów i całej wtyczki mogą zostać stare ) i dolutować do ori przewodu tak, żeby długość była odpowiednia. termokurcze z klejem + taśma samowulkanizująca i będzie git.

                    Nawet jak byś dał nową ori wiązkę to i tak będziesz musiał to wszystko izolować ( tak jak wyżej ) bo całość wypadnie w komorze silnika pod akumulatorem. Jest tam naprawdę mało miejsca, trzeba rozpruć główną wiązkę i dodatkowo masz do łączenia 4 zamiast dwóch przewodów ( z czego dwa bardzo ważne, bo od ABS-u ).
                    Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                    Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                    Komentarz


                    • #11
                      ori wiązka wystarczy mu do samego ABSu bez prucia niczego - wymieni piny dopiero we wtyczce ABS a stare obetnie
                      kurde, jakbym wiedział, że komuś się to przyda to bym nie wywalał w kosmos
                      Pozdrawiam
                      Marcin

                      Komentarz


                      • #12
                        Enriquez, chyba nie... Od tego przelotu, który przechodzi przez nadkole te kabelki mają ze 30 cm długości ( chyba, że mówimy o czym innym ).
                        Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                        Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                        Komentarz


                        • #13
                          Witam wykrakałem zaliczone 3 krawężniki i lut puścił Panowie gdzie taką kostkę można kupić ona w org naprawdę jest zabezpieczona w dużej gumie i sam kabelek oczywiście cienki oszczędności jeszcze w małej gumce nic by się nie stało gdy by ta kostka nie pękła pomysł kowala jest chyba bobry odetnę starą dalej i przelutuje obydwa kable z nową kostką która wchodzi w uchwyt trzymający

                          Komentarz


                          • #14
                            wiking, zacytuję sam siebie z podobnego tematu:

                            Wtyczka od strony samochodu ma numer 1J0 973 802, do tego dwie gumki uszczelniające 357 972 740 E, dwa piny ( czyli jeden kabelek serwisowy 000 979 132 E ) i osłona gumowa 1J0 906 102.
                            Całość w ASO wyjdzie jakieś 30-35 pln.

                            Możesz też kupić praktycznie to samo na Allegro ( ew. odbiór na Wolumenie ) za 10 pln ( wpisz na alledrogo "1J0973802" użytkownik batpol1 ) + osłona gumowa.
                            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez wiking
                              Witam wykrakałem zaliczone 3 krawężniki i lut puścił
                              niezależnie od tego, czy kupisz wtyczkę czy nie, zastanawia mnie, jak źle to było polutowane, że tak szybko cyna plus przewody się poddały :-D :-D :-D
                              Pozdrawiam, Robreg.
                              ----
                              furmanka.blogspot.com fan ;-)

                              Komentarz


                              • #16
                                Witam cyna puscila jak już pisałem org. siedzi w uchwycie ,a mnie pękło to przy tej kostce i nie mogę już polutowaną część włożyć w uchwyt jest to luźne lekko spięte do przewodu hamulcowego więc pracujące zawieszenie spowodowało pęknięcie polecam w przyszłości zajrzeć i zobaczyć jak tam jest zabezpieczone w org. p.robrego.Dziękuję wszystki , a w szczególności p.kowal 2002 kupie nowa kostkę , która włożę w uchwyt , a połączę wyże

                                Komentarz


                                • #17
                                  wiązkę dostaniesz w ASO - koszt 172 PLN przed rabatami
                                  numer 1K0 927 903 z jakąś końcówką - nie wiem, czy masz ksenony czy nie. Jak nie, to końcówka "B"
                                  Pozdrawiam
                                  Marcin

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Enriquez, Ty to masz poczucie humoru :-) ASO z resztą też ;-) (chodzi o ceny oczywiście)
                                    Pozdrawiam, Robreg.
                                    ----
                                    furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Na allegro jest kilka wiązek - rozpoczynają się od 29 zł, możesz pokombinować, bo akurat takiej jak potrzebujesz to nie ma.
                                      Pozdrawiam
                                      Marcin

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Witam wtyczkę z kabelkami przylutowanymi ogarniam jutro na wolumenie tak jak pisał kowal i wsadzę w uchwyt jak org. i połączę dalej

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zeby polaczyc dalej, to trzeba wyciagac akumulator i w tych okolicach dokonac polaczenia. Troche zabawy bedzie.
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            albo olać akumulator i wpiąć się bezpośrednio we wtyczkę ABS
                                            Pozdrawiam
                                            Marcin

                                            Komentarz

                                            POWRÓT NA GÓRĘ
                                            Pracuję...
                                            X